Веб-дизайн для інтернет-магазину

Число покупок, що здійснюються в інтернет-магазинах, збільшується з кожним роком. Тому особливо важливе увагу при розробці інтернет-магазину приділяється його дизайну як найбільш важливого аспекту, що впливає на продажі. Яким же повинен бути дизайн інтернет-магазину, щоб покупці захотіли (і змогли) здійснювати на ньому покупки?

Дизайн інтернет-магазину повинен бути привабливим

На сайт заходять як випадкові відвідувачі, так і потенційні покупці. У нас є приблизно 2-4 секунди, щоб «зачепити» нового відвідувача, не дати йому піти, затримати його на сайті. Як цього добитися? Досвідчений дизайнер вибирає і використовує приємну колірну гамму, підбирає контрастні і гармонійні кольори, які створюють певний настрій. Вдала дизайн-концепція, цікаве композиційне рішення, якісні зображення — все в сукупності додає дизайну інтернет-магазину привабливу індивідуальність. Привабливий дизайн, що запам’ятовується — це вагому конкурентну перевагу.

Дизайн інтернет магазину повинен бути простим

На перший погляд може здатися, що простота і привабливість — взаємовиключні чинники. Насправді, ці дві якості здатні вивести продажу на небувалий рівень. Відвідувачі, які подолали потенційний бар’єр у 3 секунди, вже на шляху до покупки. Тепер, головне «не ускладнювати», «не дратувати» і, взагалі, не заважати користувачеві вільно перемещатся по сайту. Проста і зрозуміла структура меню, добре помітні посилання, продумане розташування смисових блоків в порядку їх пріоритету, своєчасна і дозована подача інформація допоможе вирішити цю задачу.

Дизайн інтернет-магазину повинен бути непомітним

Непомітним !? Так. Але дозвольте дещо пояснити. Безсумнівно, простий і привабливий дизайн інтернет-магазину вже потужний засіб продажів. Однак вищий пілотаж, це коли дизайнер створює такий сайт, де дизайн читається між рядків. Візуально дизайн не сприймається, але його наявність відчувається як невидима нитка Аріадни, завдяки якій всі дії відвідувача нібито передбачити. Йому не потрібно замислюватися над наступним кроком, ніщо не відволікає відвідувача, вся необхідна інформація подається вчасно і знаходиться перед очима. Перебільшуючи, користувачеві залишається лише кликати на зелену кнопку до моменту покупки.

Резюме. Дизайн інтернет-магазину повинен бути простим і привабливим, що сприятиме максимальній конверсії. Такий дизайн можливо інтегрувати з більшістю популряної систем управління. Створення сайту для бізнесмена, можна прочитати в гарній статті.

Найбільші і успішні інтернет-магазини мають дизайн, який не кидається в очі, але який відчувається при взаємодії із сайтом. Це найвища майстерність дизайнера.